mandag, februar 05, 2007

De årlige Trusa Lekene!


I år vil det første gang i historien bli avholdt Trusa Leker! Lekene vil bli avholdt over flere dager i en av sommermånedene. Det skal konkurreres i fem ulike grener, der mannskapet skal velge hver sin gren. Grenene vil bli presentert på bloggen etterhvert som hver enkelt finner en gren. Venner og kjente som ikke er en del av mannskapet, men som har lyst til å ta del i lekene, kan melde seg på via bloggen. Sammenlagtvinneren av TL vil få bemerkelsen "Årets Truse" og får bære Gulltrusa til lekene i 2008. Vi gjør oppmerksom på at gjester ikke er med i kampen om sammenlagtseieren. Må den beste Trusa vinne!!

7 Comments:

At 05 februar, 2007 03:45, Blogger lene said...

Kem av trusa - medlemmene e det som e avbilda?
Sko gjerna hatt en prat med han..

 
At 05 februar, 2007 15:25, Blogger Paal said...

gjett to ganger da

 
At 05 februar, 2007 21:51, Blogger Paal said...

Glemte å skryte av ideen din, "Kaptein" Martin. Ble så forundret at du fant det bildet av meg...

Et kjempebra tiltak. Jeg gleder meg til å banke dere alle i alle grener. Lurer på om jeg skal velge grenen "hvem er tyngst" :)

 
At 06 februar, 2007 01:51, Blogger lene said...

Du seie mot deg sjøl, Paal. Den som e avbilda vinne ikje "hvem er tyngst" konkurransen.EN fugl kviskra meg i øret at mannen me stor M på bildet, begynne på F og slutte på ik. trent mye i det sista.

 
At 22 februar, 2007 19:48, Anonymous Anonym said...

Mitt skjegg er nå 6cm. Anse det som en søknad.

"8 men formed that galant crew, they set their boat against the main, the wind so hard and the sea so rough. They'll never see land or home again"

 
At 26 februar, 2007 16:03, Blogger Generalen said...

jeg gleder meg til lekene... regner med at jeg er tatt med i deres tanker, som den respektable matrosen jeg er?!

 
At 02 april, 2007 02:10, Blogger Becky said...

Morrabrod?! I'd have liked it better if I could personally see your santa hat Fred. :) lol! Just checkin out your blog man, miss ya tonnes!

Travis

 

Legg inn en kommentar

<< Home